Maak kennis met Loek

Maak kennis met Loek

Loek

Hoi, ik ben Loek 👋
Sinds een tijdje woon ik met mijn vriendinnetje Irigno en haar pups hier in de shelter.
Voorheen leefden we als een hechte familie op een bedrijventerrein.
Ons leven was slecht, heel slecht !
Altijd weer op zoek naar iets te eten, geen warme plek om te slapen.
Tot we er niet langer werden getolereerd en naar de shelter gebracht.
En eerlijk, ook dit is niet de fijnste plek.
Maar er wordt nu tenminste voor ons gezorgd.
Én.. ik word hier niet meer geslagen !!!
Want ja, dat gebeurde vaak, té vaak 😥
Waarom ?
Ik weet het niet_ maar geregeld sloegen de mannen me op mijn koppie.
Ik word dan ook niet graag op mijn hoofd aangeraakt.
En voor mannen ben ik nog steeds bang.
Maar toch…ik wil nog altijd graag bij mensen zijn.
Volgens de verzorgers hier is dat toch wel heel byzonder na alles wat ik heb moeten ondergaan.
Maar vrouwen en kinderen vind ik echt lief, ik vertrouw ze.
Als de verzorgster hier binnenkomt geef ik zelfs kusjes, kleine voorzichtige kusjes 😊
Mijn manier om te zeggen ,, dank je wel dat je lief voor mij bent “.
Want ja, ik ben echt dankbaar om hier nu voor ’t eerst een beetje aandacht te krijgen.
Af en toe eens een aai .
En heel héél stilletjes heb ik een sprankje hoop.
Hoop dat er érgens toch een plekje voor mij zal zijn.
Een eigen thuis…een plekje waar ik écht mag genieten !
Een zachte mand, gras onder mijn pootjes, de zon op mijn snuitje.
En vooral nooit meer angstig moeten zijn.
Zou zoiets nog bestaan voor zo’n oude hond als ik ?
Iemand die er altijd voor me is, me zegt hoe mooi ik ben.
Hoe waardevol ook MIJN leven is !
Iemand die me zegt dat alles nu goed is…wanneer ik soms toch weer even bang ben.
Mijn leven is voorbij gegleden.
Ik ben de oudste van het stel.
Misschien 11…misschien 12…de tel ben ik onderweg kwijt geraakt.
Maar ik blijf hopen_ iedere dag opnieuw …
Hopen dat er ergens iemand is…voor mij !!!!!!
ONDANKS ALLES…WIL IK ZÓ DOLGRAAG NOG ‘N BEETJE GELUKKIG ZIJN 🫶

Geslacht

Reu

Leeftijd

Tot 1 jaar

Verblijfplaats

Roemenië

Grootte

50

Meer informatie:

De honden die reizen zijn gecontroleerd op ziektes als Brucella Canis, Hartworm, Ehrlichia, Parvo, Lyme Anaplasma en Distemper. Ze hebben de cocktailenting, rabiës enting en ziekte van Weil entingen gehad.
Alle honden beschikken over een paspoort en een chip. Maximaal 2 dagen voor vertrek naar Nederland worden ze nog een keer gecheckt door een dierenarts. Ze worden dan ook nog ontwormt en ontvlooid.
Ze reizen over de weg met een erkende en diervriendelijke transporteur. Deze rijdt ongeveer 1 keer per 8 weken. De aankomst is in Utrecht meestal op een zaterdag.

De adoptiebijdrage bedraagt € 395,-. Deze adoptiebijdrage is als volgt opgebouwd:
– De kosten van vaccinaties, paspoort, bloedtesten, castratie/sterilisatie en transport naar Nederland: € 345,00
– De chipregistratie in Nederland wordt door onze vereniging verzorgd. De kosten hiervoor zijn: € 10,00.
– Het gebruik van een veiligheidstuigje ter voorkoming van ontsnapping is verplicht. De kosten voor een tuigje op maat zijn: € 40,00

Deze kosten zijn excl. de kosten die de dierenarts rekent voor de importregistratie. Deze kosten wisselen per dierenarts. Onze vereniging heeft geen winstoogmerk. Een deel van de opbrengsten wordt gebruikt voor sterilisatieprojecten en medische zorg voor honden in nood.

 

 

Verblijfplaats/Shelter:

Roemenie

Media: